Coriotech Satisfaction Survey

Bij Coriotech staat een goede service centraal. Om dit te garanderen zetten we ons in om op regelmatige en consequente basis de tevredenheid van onze klanten te meten en controleren.

Wat is onze Satisfaction Survey

Nieuw sinds 2023, onze Satisfaction Survey versturen we naar klanten die recent een afgerond project hebben gerealiseerd of bij interventies.

Deze bestaat uit 5 korte vragen die polsen naar onze belangrijkste factoren bij een installatie namelijk: Communicatie, Contact met techniekers, Eindresultaat en Hinder. Onze laatste vraag “Zou u Coriotech aanraden?” is bij ons een finale check of we tevreden mogen zijn over onze service!

Gaan voor goud

Binnen ons onderzoek werken we met een 3-puntensysteem gebaseerd op een gouden, zilveren of bronzen medaille.

Brons: U bent niet tevreden van dit onderdeel, u wordt zo snel mogelijk gecontacteerd voor verdere opvolging.

Zilver: U ben tevreden over dit onderdeel, toch zijn er 1 à 2 kleine verbeterpunten.

Goud: U bent zeer tevreden over dit onderdeel, er zijn geen verbeterpunten.

Feedback

Na onze 5 onderzoeksvragen volgt er nog vrijblijvende open vraag voor feedback of input, hiermee kunnen we onze service blijven verfijnen in de toekomst!