SuitePad
Over deze dienst
De SuitePad is het beste communicatiekanaal voor u als hotelier. U geeft uw gasten de kans om alle informatie over uw hotel en de omgeving te ontdekken via deze SuitePad. U kunt bijvoorbeeld de nieuwe hotelaanbiedingen of events in geen tijd promoten bij uw gasten. Dat doet u met de gepersonaliseerde push-notificaties.
Zitten uw gasten met vragen, verzoeken of klachten? Dan kunt u ze meteen helpen terwijl ze in hun kamer zitten. De SuitePad draagt dus bij tot een optimale beleving van uw gasten. Bovendien kan dit platform voor u als hotelier ook een bron zijn van extra inkomsten.
Een SuitePad, wat doet dat?

Rechtstreeks boeken vanuit de kamer
Met de SuitePad kunnen uw gasten hotelservices rechtstreeks vanuit hun kamer boeken. Denk bijvoorbeeld aan:
- roomservice
- sightseeingtours
- wellness
Daarnaast draagt deze bij tot de beleving van uw gasten. Zo onderscheidt uw hotel zich van de rest.
De mogelijkheden van wat uw gasten kunnen doen met de SuitePad, zijn groot. Maar wat u precies mogelijk maakt? Dat bepaalt u helemaal zelf. Op de SuitePad kunnen uw gasten onder meer:
- de krant lezen
- feedback geven
- spelletjes spelen
- het roomservicemenu bekijken
- toestellen bedienen (SuitePad als afstandsbediening)
- mededelingen van uw hotel lezen
- reisgidsen over de streek bekijken
- bellen/communiceren met de receptie
- aanduiden of hun kamer moet worden schoongemaakt
Voordelen voor de hotelier
Het grootste voordeel van de SuitePad is dat u heel wat zaken kunt centraliseren. Zo kunt u bijvoorbeeld uw printkosten sterk verminderen doordat alle info op een digitaal device verschijnt. U zegt ook vaarwel aan het continu veranderen van brochures en het roomservicemenu. U past alle info in alle kamers tegelijk aan met één druk op de knop.
Extra inkomsten genereren
Met de SuitePad kunt u ook extra inkomsten genereren. Zo kunt u bijvoorbeeld advertenties tonen van bedrijven in de buurt. Dit kunnen advertenties zijn voor restaurants, winkels, taxibedrijven, toeristische verenigingen … U kunt uw gasten ook zelf zaken aanbieden zoals:
- souvenirs
- hotelvouchers
- volgend verblijf boeken (zonder commissie voor derden)

U kunt niet alleen extra geld verdienen, maar ook extra geld besparen. Zo kunt u uw gasten vooraf laten invullen of ze de kamer willen laten schoonmaken. Op die manier bespaart u op de schoonmaakkosten en kunt u alles veel efficiënter monitoren.