Technieker Bastia in de kijker – Interview

Om onze services en producten draaiende te houden, gebeurt er veel achter de schermen.

Vraagt u zich af wie dat allemaal doet en hoe dat allemaal in zijn werk gaat? Lees even verder!
Om de continuïteit van onze services te garanderen, gebeurt er veel achter de schermen. Hiervoor hebben we Bastia van ons supportteam te danken. Zijn takenpakket bestaat uit het volgende: hij zorgt ervoor dat onze techniekers op tijd en met het nodige materiaal naar de klanten vertrekken. Hij legt al het materiaal op voorhand klaar zodat de techniekers geen tijd verliezen.
‘The core business’: Bastia zorgt ervoor dat de focus te allen tijde hierop ligt.
Wat doet hij nog? Hij monitort constant alle lopende infrastructuur bij onze klanten, gaande van telefonie, firewalls, access points, switching en back up van systemen. Met andere woorden doet hij aan actieve opvolging en support. Hij updatesystemen achter de schermen voor het gemak van al onze klanten.

“Het is elke dag anders, en dat maakt het spannend”

Maar wie is Bastia echt en wat drijft hem in zijn job? Eigenschappen als sociaal zijn, enthousiasme en goed kunnen luisteren, typeren hem. Verder is hij een fervente beoefenaar van squash en gamen is voor hem een passie. Het grootste compliment voor Bastia is wanneer hij een klant verder kan helpen, een probleem kan tackelen en met een glimlach op zijn gezicht de dag kan afsluiten! Dat is Bastia! Het geeft hem voldoening en daar put hij energie uit. En dat is nog niet alles!
De optimalisatie van de systemen behoort ook tot zijn takenpakket. Verder doet Bastia aan eerste en tweede lijn support. Wat houdt dat in? In de eerste lijn bellen onze klanten naar ons kantoor in Zandhoven waar Bastia ze onmiddellijk op maat verder helpt. In de tweede lijn komen mails binnen met allerlei vragen, deze beantwoordt hij natuurlijk met plezier.
Uitstekende IT-services en de installatie van kwalitatieve producten, daarvoor is Coriotech het juiste adres! Bel ons en vraag een vrijblijvende offerte. Tot snel!